Konversion perusteet 1 – Ovatko sivusi heikko vai tehokas myyjä?

Ensimmäisessä osassa katsotaan läpi mitä konversio tarkoittaa ja miten se sijoittuu muihin online-markkinointikeinojen joukkoon.

Vaikka sivusi keräisivät paljon vierailijoita, ei se automaattisesti tarkoita sitä, että sivusi olisivat tehokkaat kiinnostuksen herättämisen, yhteydenottojen ja lopulta myös myynnin kannalta.

Ensimmäisessä osassa otetaan kosketuspintaa siihen millaisesta näkökulmasta sivujasi tulisi katsoa. Miten vierailijasi näkee ne ja näkeekö hän oleellisimman?

Katso video tästä:

Seuraavassa osassa katsotaan miten päästään syvällisemmin kiinni vierailijasi ja asiakkaasi ajatusmaailmaan. Mikä häntä motivoi päivittäisessä elämässä ja mitä hän pelkää? Miten sinä välität verkkosivuillasi sen, että olet olemassa häntä varten? Klikkaa tästä konversion perusteet kurssin seuraavaan osaan.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *